Hemma imorn med!



Jag har bara blivit sämre under dagen och fått slemhosta nu också så jag blir kvar hemma imorn med. Så blir även min älskling.
Har inte lyft ett finger idag vilket känns som att det verkligen behövdes. Ska däremot koka lite te åt oss hade jag tänkt för att vara lite gullig iallafall :)

Min självdiciplin är inte för fem öre något att hurra för. Med tanke på att jag bara skulle vara hemma idag så skulle jag såklart läsa lite teori. Det lovade jag mig själv men såklart har jag inte ens rört boken. Fortsätter jag såhär så kommer jag verkligen inte klara körkortet den dagen det är dags :(

Någon som har något tips på hur ni pluggar för jag har då inte gjort det på 5år?!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mindmap! Skriv körning i mitten och dra streck till små bubblor där du skriver hintar som du ska förklara sen =)

2010-08-25 @ 06:16:19
Postat av: Isabella

Ja, jag är beräknad eller bebisen är beräknad att komma den 29 november. Tre månader kvar. Men jag hoppas krabaten kommer en vecka tidigare. De funkar alldeles utmärkt för oss. ;)

2010-08-25 @ 09:05:46
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0