Inga jäkla papper!

Nähä då kom inte papprena igår och inte idag heller. Hur jäkla lång tid kan det ta. Det blir riktigt pinsamt om dom inte kommer imorn för då måste vi flytta hämtningsdagen IGEN!
Absolut inte vårt fel men iallafall, dom på bilfirman måste ju börja undra.

Idag jobbade jag till 17 sen mötte jag mamma och syster i centrum. En snabbis på HM för att köpa genomskinligt nagellack, hårinpackning, aceton och hår lotion typ. För nu sist när jag blonderade håret vart det riktigt stripigt så hade kunnat vara bättre på inpackning tidigare tror jag men nu ska jag bara köra toningarna i håret, vågar inte blondera igen då tappar jag väl allt jag har på huvudet.
Hem en sväng för att hämta den manuella bilen och då fick jag och Dennis presenter av mamma som hon hade köpt på Mallis.
Dennis fick ett jätte snyggt vitt skärp med döskallar på och jag fick ett par helt underbara rosa klackskor som säkert blir aaap svåra att gå i men jag får öva.
TACK MAMMA!!!



Vi körde runt en stund och larvade oss, jag, mamma och syster har så sjukt roligt tillsammans åt allt och ingenting så var väl underhållen. Så ja jag kan köra bil även om jag distraheras ;)

Snart är det nattinatti men först ska det ses lite på SYTYCD :)

(måste verkligen köpa tillbehören till Theos doppresent imorn också annars blir det tajt)!

Kommentarer
Postat av: Jenny

tillbehören, hmm, nyfiken :P

2010-08-19 @ 19:28:45
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0