Lättnad!

Idag jobbade jag 6-15 och tiden gick galet fort vi hade as mycket att göra och konstigt nog kändes det för jäkla bra :) Vi har haft det lite för lugnt den senaste månaden och idag var vi tillbaka som det ska vara. Chiifen är tillbaka också så nu ska allt bli toppen, jag känner det på mig bara!

Det enda som känns jobbigt är krånglet med bilen. Banken är riktigt dålig på att höra av sig och det gör att bilköpet liksom skjutsupp och vi har redan "köpt" bilen. Det är inge stora problem vi vet att vi får pengarna men vaaaart håller papprena hus som vi ska skriva på är frågan.
Allt ordnar sig såklart men iallafall ! :P haha.

Imorn är jag ledig och har messat Jenny om vad hon har för planer men får inge svar av frökenfräken!! Svara Päääää! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0