Fiiiifaan sa jag!

Det är inte mycket mer spännande som händer just nu förutom att jag jobbar och bara är :)
Julgranen och julpyntet är uppe nu och det är mysigt, jag är gärna den som svär över att det är sjukt kallt ute o blä blä blä över allt som har med vintern att göra men att vakna när det är mörkt och adventsljusstakarna är tända gör att jag ändå orkar gå upp.

Men på måndag är det 2 veckor kvar tills vi åker till Thailand och jag ser fram emot det jätte jätte jätte mycket. Inte så konstigt kanske.

Jag <3 Dennis (och sommaren ;) )


Kommentarer
Postat av: carro

vissa har det bra :P hur länge skulle ni stanna där?

2010-12-03 @ 10:24:58
URL: http://www.carolita.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0