Im off!

Fick mess av Tessie för en liten stund sedan att hon är i centrum 12.10. Paniiiik Jag stod bara i morgonrock och mina duntofflor vid den tiden och hade precis dammsugit klart :P
Så det blir bilen till centrum annars hinner jag aldrig och bussarna går inte var 10:e minut här. Får se om jag får ut den ur parkeringsplatsen bara med tanke på hur mycket snö det kom igår och idag är det ändå "varmt" så det är bara modd på vägen här utanför.

Ska köpa 4röda ljus och lingonsylt i centrum. Förhoppningsvis kommer jag ihåg det nu när jag skrev detta här. Har lite halv kasst minne som dom som känner mig vet :P

Kommentarer
Postat av: Tre systrarna i jeans!

Hejjsan!

Allting bra med dig idag? (:

Fin blogg du har!

Kram

2010-12-06 @ 11:55:18
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/
Postat av: C



ååh nice... ne, inte till vamare breddgrader iaf. dock london över nyår så det ska bli chill :)

2010-12-06 @ 15:30:39
URL: http://carstj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0