Men hallåå!

När Paradise presenterades så sa speakern att det var det allra sista avsnittet men det verkade knasigt, hinna med att skicka hem folk och ha finalen på 30minuter!?
Det var inte alls sant för nu är det finalveckan så nästa torsdag är det final. Usch för att dom ljuger på det där viset.
Hoppades på Julia eller Petter men det gick ganska fort åt skogen så nu håller jag på Johannes och Emelie.

Imorn är det Idol finalen och den ska ses hos Jesper och Lollo med massa snask.
Skulle vart ledig hela dagen imorn men vill passa på att jobba innan jag åker så jobbar 10-15 bara. Kanske inte det smartaste eftersom jag inte mår så bra men men cash is king har jag hört.
Jobbar även lördag 8-17 sen vid 19 är det middag med jobbet på TB's. Kommer aldrig hinna hem emellan så får fixa mig på jobbet och ta med mig allt dit helt enkelt. Ska bli riktigt kul!

Lämnar även denna dag med att koka upp lite te sen är det sova säng.
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaajs:D jag ska snart sova faktist



annars? gjort idag?

2010-12-09 @ 22:01:55
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Lollo

Du får fixa dig hos oss såklart om du vill!!!

2010-12-10 @ 06:10:32
Postat av: bella

nej tyvärr har jag inte gjort det :/

2010-12-10 @ 12:09:38
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: Ella

Ja det är jätte skönt att rensa källaren lite och få pengar för de man inte behöver :)

Okej :)

Hur länge ska ni vara i Thailand? Jag är jätte avundsjuk, vill också åka :P

2010-12-10 @ 13:45:07
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0