Det är för i h*lvetes jäkla kallt ute!

Kom hem för snart 2 timmar sedan. Jobbade min sista stägning för denna månad Wiiihoo!
Det blev promenad hem idag med med tanke på att jag inte orkar stressa till bussen+ det är ganska skönt att gå, man känner sig duktigt :)
Men satan i gatan vad kallt det var. Har ordentligt med kläder på mig med tanke på att jag vet att jag kanske går hem men höll på att frysa ihjäl mig. När jag kom hem förstod jag varför. Det är -19 grader ute. MINUS 19!
Uscha, jag vill inte ha mer snö nu OK?!
Vet att alla bara klagar på snön och jag är en av dom. Har nog aldrig vart en vinter människa. Jag tycker om när det är jätte varmt ute och man kan ha snygga sneakers på sig utan att ha snö i skorna :)

Är ledig imorn vilket känns skönt. Vaknade med ont i halsen och känner fortfarande av det :S Har inte tid att vara sjuk.
Har körlektion imorn och hoppas verkligen på att det inte kommer nå mer snö nu för annars blir det läskigt att köra. Kommer efter denhär lektionen att ta en liten paus eftersom vi åker till Prag och mamma och jag ska snart gå handledarkursen så ska köra mycket med henne :) Och jag måste plugga massor med teori. Me can nothing liksom i den.

Nu måste jag verkligen sussa.
Natti natti people vilka ni nu är med tanke på att ni suger på att kommentera :(



Kommentarer
Postat av: Jenny

Mehh va har jag missat,k ska ni till Prag? När då?

2010-02-22 @ 09:12:41
URL: http://jannu.babyblogg.se
Postat av: mamma

Eikas då, du måste ibland byta ut "med tanke på" till eftersom eller nåt ;)

2010-02-25 @ 13:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0