Första körlektionen imorn(idag)!!!

Är galet nervös och är jätte rädd över att jag ska vara totalt pantad när det gäller att växla och med koppling samtidigt och allt vad det är :s Det är fan mycket att tänka på!!
Gaaaaah!!
Så akta er imorn på vägarna runt Huddinge vid halv 12... :)

Stänger imorn också så det blir väl att dra ut på tiden på körskolan med lite teorifrågor för att vara duktig också innan jag går till jobbet.

Nu är det bokat en provnosning på torsdagkväll och jag hoppas verkligen verkligen att ingen av oss reagerar på katterna för nu vill jag verkligen ha en. Ja, även om Dennis ska få välja nåt fult, mobbat namn. Han har gett mig ett exempel och det var typ Gertrud även om vi ska ha en hane, haha.

Ska alldeles snart sussa.
Sov gott allihopa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjördis va det faktiskt!

2010-02-09 @ 09:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0