Ikväll sååå.

Nu har vi vart iväg till Bauhaus en sväng, Maxi en snabbis sen hem för att äta (Sushi, MUMS) och sen har vi städat. Så nu är det fint för vårt främmande som kommer imorn på besök :)

Jag sitter vid min dator och Dennis vid sin så vi nördar lite och sen vid 6 så ska vi vara hemma hos Jenny och Joni för att avnjuta Jennys Tacopaj. Har aldrig ätit det men det låter gott! Att bli bjuden på mat på dethär viset är väl aldrig fel heller.
Planen är sen att se på Melodifestivalens första deltävling. Får se vad det blir för låtar, har låtit bli att lyssna på dom på hemsidan för det förstör lite av hela grejjen tycker jag.


Ni måste bara få se det här fotot på min guddotter Fanny. Hon är så galet söt den ungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0