Jag överlevde...

... jag var riktigt nervös där men körskoleläraren vad jätte snäll och lätt människa så jag slappnade av ganska fort. Och hade rätt, det var mycket att tänka på haha men jag var tydlige jätte duktig :) :)
Vi körde något varv på Huddinge Gymnasiets parkeringsplats och sen var vi i ett villaområde och körde runt. Fick motorstopp några ggr..  jaaa och fler lär det bli, körde iallafall inte på någon :).
Har nästa lektion på torsdag samma tid, wiihoo, Can't wait!

Måste ju lägga till där att namnet som Dennis föreslog var faktiskt Hjördis, ber om ursäkt ;) Försöker att inte ha allt för stora förhoppningar på att vi kan ha en kisse men vill ju! Tål vi den inte så är det inte mer med det helt enkelt då slipper man undra över det sen iallafall.

Jobbar stägning imorn också och sen är jag ledig torsdag och fredag.

                                  Vill tillbaka till värmen . Här är vi ute och åker Tuk Tuk i Bangkok :)

Nu, najti najt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0