Lördag morgon.

Jag glömde berätta för er om att när vi var på bio igår så hamnade jag bredvid en kille som andades högt. Inte lite högt utan det var som om han inte fick luft ibland och ni vet när man är lite förkyld kanske så får man ett pipande ljud när man andas. Det hade han också.
Höll på att bli galen efter ett tag så jag hade papper i mitt högra öra för att inte höra snubben andas. Ska det verkligen behöva vara så?
Det ordnade sig iallafall med pappret så att jag kunde koncentrera mig på filmen sen :)

Ska snart äta frukost sen klippa Dennis hår innan han ska åka iväg.
Hans syster Jennifer ska firas i Strängnäs ikväll och jag skulle följa med men ska på middag med min faster och farmor. Vi har inte så lätt att hitta kvällar som passar oss alla så det har dröjt sen augusti tills idag tills vi hittat en som passar :P

Nu ska jag äta knäckebröd och gröt . mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0