Söndag

Jobbade öppning igår och idag vilket gick galant. Igår var det mycket att göra men det var aldrig kaos vilket är så sjukt skönt för direkt om det blir hönsgård är det svårt att fixa till det.
Så efter jobbet i lördags tog jag och en arbetskompis en fika sen var det middag hemma och Melodifestivalen.
Jag tyckte att Eric Saade var bra och sista bidraget som jag nu inte kommer på namnet på. Men hon gick inte vidare iallafall vilket var tråkigt. Dogge Doggelito måste ju få big ups bara för att det är han, kan inte tycka illa om den människan :)

Idag är det ju alla hjärtans dag och det är ett jäkla tjat om att man måste göra nånting eller köpa nånting. Jag och Dennis åt middag tillsammans som vanligt och mös i soffan. Måste det vara mer speciellt än så? Måste jag bevisa min kärlek för Dennis bara för att det är den 14/2?
nope :) Han vet att jag älskar honom alla dagar om året (nästan ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0