ÄNTLIGEN!

Nu har mitt körkortstillstånd kommit :) Wiihooo!
Så imorn måååste jag gå upp tidigare och gå till trafikskolan (glömde fylla på busskortet, sopa) innan jobbet och lämna pappret för att sen köpa paketet med lektioner osv. Förhoppningsvis kan vi hitta någon dag ganska snart då jag kan börja köra för att komma igång.
För så fort jag lär mig köra lite bil kan jag börja köra med mamma. Ska boka in oss på en handledarkurs också så att vi övningskör lagligt ;)
Ska verkligen ta tag i det där nu för jag har inga ursäkter. Måste plugga plugga teoriiiii.!!

Nu ska jag klicka runt lite på några bloggar sen är det dags att sova. Jobbar 11-20 imorn med.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0