Godmorgon en söndag som denna.

Nu ligger jag och Dennis i soffan och slappar. Båda är väl ganska sega efter helgen.
I fredags var jag ute med några från "finnepacket" medan Dennis var ute med sina boys. Jag hade jätte roligt och det var kul att träffa dom som var med. Det är allt för sällan.

Vid 12 på lördagen började Dennis släktingar droppa in för födelsedagsfika :) Och de sista gick strax innan vi var tvugna att röra på oss in till staden för att äta middag.
Vi hade bokat bord på Trattoria Romana i Gamla stan . Mums vad gott det var. Även om vi båda var lite trötta och Dennis inte mådde så bra så var det jätte mysigt att komma hemifrån och äta god mat.
När vi kom hem sen började vi se på en Beck film som gick på TV men såg inte så mycket innan vi båda låg i soffan och snarkade, haha.

Dagens planer är att handla mat för veckan som kommer och min mor och syster kommer på en fika också.

bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0