Ledig :)

Så galet skönt att vara ledig. Behövde sova ut tills jag vaknade och det blev iallafall inte heela dagen :)
Ingen aning om vad jag ska hitta på idag men som vanligt behövs det städas lite så kanske ska ta tag i badrummet och dammsuga i hallen... Observera att det står kanske :P haha.
Dennis har iallafall påpekat att eftersom jag är ledig dessa två dagar så förväntar han sig mat på bordet och det ska han få. Sen att det inte är delux mat det spelar nog ingen roll.

Nu ska jag kolla på Ticnet om det finns nå roligt som jag och Dennis kan gå på. Vi har fått ett presentkort för ett bra tag sedan men inte tagit tag i det och nu är det dags.

Skriver kanske mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0