Hemma från arbetet

Idag kände jag mig helt okej när jag vaknade. Det gör inte lika ont att svälja men är fortfarande svullen i halsen och lite snor har jag väl inte dött av än :P
Men lyckades sova en sväng innan jag skulle till jobbet iallafall, det var skönt.
 
Stänger imorn också sen är jag ledig i 2 dagar och jobbar öppning i helgen.
Imorn innan jobbet ska jag försöka hinna med att gå förbi körskolan för att boka en körlektion och se vad läraren säger om min körning nu och Synsam för att fixa mina solglasögon. Måste spänna dom vid öronen lite och det känns som att dom är lite snea också :S
Sen är det fika med Frida från jobbet på schemat. Hon har tydligen lite i skolan så vi la in en spontanfika klockan 12.

Nu måste jag hopp i säng. Gonatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0