Tatueringar me likie!

Det är full rulle i livet känns det som just nu och med tanke på att mamma och systern min har min dator till Rimini i en vecka så har jag inte riktigt orkat sätta mig vid Dennis dator och blogga. Kan göra det på mobilen men har helt enkelt inte tänkt så långt :P
I måndags före jobbet var jag och körde på körskolan för att höra vad dom tycker att jag behöver träna på och så. Egentligen var det ingenting stor tycker jag utan jag skulle tänka mer på att hålla kvar kopplingen och inte ha så bråttom med att släppa den och så skulle jag inte ha för bråttom in i korsningar så att jag verkligen hinner kolla att kusten är klar utan att stanna. Det var typ bara det :)
Så ska kolla upp när jag kan göra halkbanan också för det var jag redo för... Så det går framåt iallafall.

Sen igår var jag och tatuerade mig. Fortsätter på min ryggtatuering. Det kommer vara ett vattenfall i samma stil men ändå inte :) Ska tillbaka om en vecka för att göra klart. Vi hann inte göra allt på en sittning och jag blev så öm tillslut att jag kände att jag inte orkade så mycket mer heller som tur är. För tatueringen bygger bara på skuggningar och det gjorde ont ! Men det kommer bli så snyggt och jag kommer att lägga upp foto sen när den är helt klar.

Är ledig fredag och lördag denna helg så på lördagen ska vi till vikingabyn Birka för att se vad Dennis mamma jobbar med :) Man är där hela dagen så hoppas att det är bra väder :)


Är fundersam om vad man ska hitta på på Midsommar?!
Vad ska ni/du göra?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi ska till skansen och ta med picknick =) Ni får gärna åka med oss om ni vill =)

2010-06-17 @ 05:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0