sent sent :P

Japp nu är jag uppe sent men tiden gick fort när jag satte mig och tog tag i lite saker på nätet.
Håller tummarna.

Försöker verkligen låta bli att klicka in på Hms hemsida och än så länge går det bra. Är så sjukt sugen på grejjer som fanns i katalogen :) Vita treggings tillexempel, me wanna!

Stänger imorn(idag) med och det blir spännande. Det var lugnt nu på kvällen även om jag är så jä*la trött på ungdomarna som tror att det är ok att vara 20st och bara hänga och gå på toa 15ggr var och be om 72 vatten. Sen att betee sig som folk är svårt också, suck!
Imorn är det lördag så dom kommer nog imorn(idag) med. Känns skönt att man iallafall kan ringa väktarna om det skulle vara något :)

Nu är det verkligen dags att sova.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0