Spring spring.

Det vart en stressig dag idag. Hoppade in och jobbade direkt när jag kom till jobbet för att det var lite köer sen kom det en värsting rush så vid 13 lugnade det ner sig och 14 hade vi ass-möte(jaaaa det är jätte kul att det står ass, men det heter så :P) Stängde på EB så hade en tid att passa för att hinna dit till 17. Så det blev att springa till tåget för att tåget sedan ska bli sent på väg till Tumba så fick springa från tåget till bussen också. Crazy men det gick bra och jag överlevde all förvirring om vart allt finns under kvällen :)
Dom har det så lugnt där på kvällarna så det var inga problem.
Imorn jobbar jag 11-20 och har ett utb. möte med chiifen på eftermiddagen.

Dennis är fortfarande bäst. Han erbjöd sig att hämta mig när jag hade stängt men sa att jag inte hade några problem med att ta bussen men fick minsann inte åka därifrån själv <3

Hörs imorn igen.
Goood najt

Kommentarer
Postat av: Jenny

ass-möte, moahaahaa hihiii

(Jaa jag ska fortsätta skratta åt det ett tag till ;P )

2010-03-23 @ 23:24:13
URL: http://jannu.babyblogg.se
Postat av: Ella

ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT HJÄLP! :D

HSB ringde upp mig efter att jag terrat dom i en veckas tid. Nu har dom fixat ett förråd till oss och jag har gått ner dit och satt ett lås på det :D

Men fyfan vilken tid det tog för dom.

HSB brukar väl ändå vara bra? Eller har jag fel?

2010-03-24 @ 23:50:15
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0