Upp och hoppa!

Skrev om att jag tyckte att Dennis var så söt som hade lämnat godis till mig :) Han tyckte inte detsamma!
Han hade nämligen inte hunnit somna om när jag börjar prassla med godispåsen. Stackaren han höll säkert på att bli galen men sa inget heller ...

Jobba idag då. Ska jobba 11-16 sen åker jag vidare till EB för att jobba till 21.30. Dom har lite dåligt med skiftledare nu med tanke på att en är på kurs och en eller två är sjukskrivna.
Tycker att det är läskigt att jobba på en annan restaurang. Även om det är samma samma så har man ingen aning om vart saker och ting är.

Vad tror ni blir till frukost idag då? Inget spännande utan mina kära knäckebröd. Varvar mellan gröt och knäckebröd inget av dom är särskilt spännande men tro mig det syns på vågen :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sa ju att du såg smalare ut!! (:



Kul att du hänger med på loppisen.. (:

2010-03-23 @ 09:33:46
URL: http://jannu.babyblogg.se
Postat av: Nettan

Ägg innehåller väl inga kolhydrater och sånt :) Så det ska väl gå att varva med kokt ägg på dina knäckebröd? Va roligt att det syns på vågen hur som helst :D

2010-03-23 @ 18:59:03
URL: http://www.pyssligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0