Vitt på marken igen :S

En dag (igår) kunde man ha skinnjacka sen var det bara att ta på sig tjockjackan igen :S Tråkigt värre. Jag ser fram emot när det verkligen verkligen är slut på snön!

Igår när jag kom till jobbet så gick allt bra jag var på strålande humör sen kommer en av medarbetarna och säger: Erika du borde nog se det här.
Då sprutar det vatten ur en av vattenfiltrena! Inget att leka med och min hjärna snurrar på helvarv, vem ringer man? Vad gör jag? Vart stänger jag av vattnet?
Fick tillslut tag på infon jag behövde och varvade ner lite även om jag kände att det blev lite mycket bara det där. Så körde vi på som vanligt och sen tog vattnet som fanns kvar i rören slut. Gaaah säger jag bara. Vid det tillfället var det inte mig man skulle skojja med.
Det ordnade sig iallafall men kände att en öl skulle inte sitta fel så jag och 2till från jobbet gick och tog en öl efter stägning. Gottttt!!
Problemet blev inte fixat idag vilket jag hade hoppats på så det blir massa extra jobb pga det men men kan inte göra så mycket åt det tyvärr.

Imorn är jag ledig och har en körlektion bokad, har inte kört på typ 2 veckor nu vilket är lite klantigt men var i Prag och sen jobbade jag massa dagar irad så nu vettni. Sen vid 18 är det den näst sista teorilektionen.

Men veeet ni. Jag har världens bästa pojkvän. Han städade undan lite idag och vart och handlat disktrasor :)
Sen låg det en godispåse hemma där han hade sparat lite till mig. <3
Det är det lilla som gör det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0