Goood kväll/natt/morgon

Nu har jag kommit hem från arbetet. Det gick jätte bra ikväll och alla jobbade sjukt bra :) Sen fick jag även skjuts hem av en arbetskamrat som bor i Tumba så det vart knappt någon omväg.
Men imorn kommer troligtvis min skunskpray i brevlådan då kan jag känna mig säkrare vid hemfärd. Ska alltid ha den med mig i fickan.

Så imorn blir det upp vettig tid igen och iväg till Skärholmen IGEN :P Ska skriva ut pappret på morgonen och lämna in den med telefonen. Sen tar jag en annan buss därifrån och åker hem till mamma för att mata katterna och se att dom lever liksom.


Snart ska jag sussa, ska dricka ett glas C-vitamin bara. Tropisk smak den är bäst i test!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0