Mobilen klar igen.

Hade fått meddelande imorse om att min mobil är klar igen. Äntligen. Blir det nå mer fel blir jag galen. Iof var den första gången mitt eget fel så, haha.

Bokade tid hos vårdcentralen igår så klockan 13 har jag tid. Ska fråga Dennis lite snällt om han orkar köra mig så att jag kan hämta telefonen idag annars tar jag det i veckan som kommer.

Sverige kom inte med i finalen igår till Eurovision Song Contest and that sucks. Det är tydligen enda gången som Sverige inte har vart i final. Pinsamt , lite...

Nu ska jag försöka få i mig en macka eller två, det gör stört ont att bara svälja. Ska kolla tempen också fick nämligen feber igår eftermiddag igen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0