Second hand

Idag hade vi sista dagen på utrustningskursen och vi fick våra fina diplom att ta med hem som vanligt efter alla kurser.
Körde hem försiktigt kan vi ju säga. Det var lite slirigt överallt med tanke på gegget som samlas på vägarna men jag överlevde. Märkte att dom flesta tog det lugnt i kurvorna och ut ur korsningar.

Nu är jag hemma hos Lollo och Jesper för att hänga lite med Ella och lilla Theodor som också är här och hälsar på.
Dennis borde dyka upp snart också då ska vi gå till Second Hand butiken här i Huddinge industriområde. Vill gärna hitta något litet fynd. Kanske någon fin tomte eller så till julen.

Jobbar imorgon 10-19 och känner mig peppad till att fixa till sånt jag kan fixa direkt som har med utrustningen att göra ;)

Kör försiktigt för fan och räka inte med att tåg och bussar går i tid.

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

aa secon hand är alltid kul =)

2010-11-24 @ 19:35:45
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0