Tävling hos Laila!!

Jag deltar i en tävling hos Laila (Laila, länken syns inte här bredvid) där jag kan vinna extensions i äkta hår.
Har länge velat köpa extensions med clips men har inte tagit tag i det :S Mitt problem är inte längden på håret för det har jag, utan mitt hår har blivit så tunnt :(!
Dom som känne mig vet hur töntig jag är när det gäller mitt hår.
 Jag började gråta en gång i Thailand när frisören hade tagit säkert 2cm i topparna när jag bara sa att hon skulle ta 1cm. Jag vet, TÖNT!
Men sån är jag och med tanke på att det börjar bli så långt blir det bara tunnare och tunnare. Att då kunna lägga in clips med löshår för att få volym i det vore riktigt nice.

Här är länken till färgen jag valde på Beautynet.se.
Valde en ljusare färg än jag just nu för den jag har just nu är mellan färgen från när jag hade brunt hår. Tonar håret lite då och då för att inte förstöra mer än jag redan har med blekning :S 

(http://www.beautynet.se/se/art/poze-clip-n-go-set-613a.php) <----Här är länken :P

Kommentarer
Postat av: laila

God morgon :D Vad sak du göra i detta snö väder ?=

2010-11-22 @ 10:58:33
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0