Imorn då?



Min arbetsdag idag såg ut som att den skulle vara som igår men det lugnade ner sig sen och det kändes skönt för annars vet jag inte om alla hade orkat springa 1h till :S
Så nu är jag iallafall ledig i 3 dagar och det känns awsome. Har haft massor planerat alla dagar nu men imorn är det helt tomt på dagen. Konstigt måste jag verkligen säga. Så vem vill hitta på något imorn på dagen?

På kvällen ska jag och Dennis till mamma för att äta middag och så ska mamma klippa mitt hår och tona det. Det börjar bli många olika nyanser av blondt och orange i håret, haha!
Får se om vi ser Idol där eller om vi kanske åker till Dennis kompis en sväng, beror på hur sent det blir hos mamma helt enkelt.

Juste imorn behöver jag gå och köpa sån där skyddande plast till telefonen, såg för nån dag sedan att jag hade lyckats få nån skråma på skärmen.

Sov så gott allihopa så får vi se om jag har något roligt att berätta imorn.


Ska kanske be mamma fläta en likadan fläta som jag har där. Det ser lite coolt ut :) Dock inte den bästa bilden på mig men den bjuder jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0