<3

Har inte kommit isäng än har suttit och läst lite olika bloggar och sett So you think you can dance.

Men det jag ville säga är att jag har världens bästa fästman!
Dennis är en snäll och ärlig person som håller sig lugn i alla lägen, tror att det är därför vi två passar så bra tillsammans. Lite Ying Yang över oss ;). 
Dennis gör små saker för mig hela tiden som gör att jag fortfarande känner mig nyförälskad, som idag hade han köpt en jätte fin vas till mig. En sån som jag velat ha ett tag.



Jag kan inte få nog av dig min baby.
Minä rakastan sinua!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Precis som det ska vara i Lycklig relation.

Ying och Yang :)

Men du, nu är jag hemskt nyiken på det slutliga resultatet av ryggtavlan!!

Stor kram N

2010-09-02 @ 11:23:39
URL: http://leiron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0