Choklad

Är så sugen på choklad. Jag var det igår men var för lat för att gå och köpa det på kiosken och idag glömde jag minsann att köpa choklad. Dumma dumma Erika.

Orkar inte berätta det jag har gjort men har jobbat och  kört bil typ. Var och fikade hos pappsen i tisdags också och fick två fina blommor av farmor och en ´locktång av pappsen, Linda, Linda och Anton :) Wohoow. Någon dag ska jag minsann fixa till håret med den. Har ju fått det bekräftat att det är en sån smal locktång ska fungera.

Är ledig i 3 dagar nu och det känns underbart. Förhoppningsvis känns det ännu mycket mer toppen imorn i eftermiddag. Hoppas!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jo tack, ryggen återhämtade sig efter ett par dagar. Kändes lite konstigt bara att ha "eftervärkar" i ryggen ibland då jag reste på mig ;) haha. Skriver här också - JätteGrattis till körkortet! Underbar känsla att hämta kortet på posten sen =D

2010-09-25 @ 09:44:44
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

är typ jämt sugen på chocklad och som vanligt är man för lat för att gå och köpa haha :)

2010-10-09 @ 11:16:05
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0