Det börjar bli höst :(

Min kropp säger emot nu när det är så mörkt och tråkigt ute. Det är kallt, det blåser och det regnar hela tiden känns det som.
Som i natt sov jag vettigt mycket och klev upp klockan 9 för att se lite på tv. La mig ner och kan inte ens tänka mig att det gick 10 minuter så låg jag och sov i soffan istället.
Vaknade vid 11 och åt frukost men kände mig som en mumie med hosta och snorighet som vägrar försvinna.
Men det måste vara årstiden för dom flesta är lite små sega och förkylda.

Nog om min deppighet imorn är det fika med Jenny och Sarah i Skärholmen med deras barn. Jag ska åka till Tumba för att möta Jenny för att ta bussen tillsammans med henne. Hon vill inte riktigt åka själv med den stora vagnen och de båda barnen och det kan jag förstå så jag är där för att underhålla :P haha.

Sen kaaaanske kanske jag ska köra lite bil med mamma om hon inte hade andra planer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0