En snabbis

God kväll allihopa!

Det blir en snabb uppdatering för jag ska snart mysa ner mig i sängen men min Dennis.
Lollo hjälpte mig att plugga lite genom att fråga mig frågor och sen hittade hon ett program på internet som var som teorifrågorna ska vara på det riktigt provet och jag klarade det. Kollade nån sak i boken och diskuterade frågan med Lollo så lite fusk kanske men det bevisar att jag inte är helt bakom flötet ;) Sen är det bara lokaliseringstavlorna jag har lite problem med men det ska nog kunna sitta innan det är dags för dagen D.

Körde med mamma också och det gick bra. Det känns som att det sitter som en rutin nu med tanke på att jag kör ganska mycket och länge just nu men det återstår att se.
När jag kom hem så var Dennis hemma så han duschade bara sen åkte vi till våra kära vänner Lollo och Jesper för att äta middag och se på Idol.
Så nu är man fast i Idol och kommer säkert försöka se alla program som går även om jag alltid säger att audition delarna är alltid roligast, liar liar ;)

Gonatt !!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mätte lite för en timme sen typ, det kanske blir lite trångt om har tvärtom :/ men kanske blir att byta hyllorna att stora vid tv-bänken och lilla vid soffan oså lägger jag till en byrå brevid den.. och vagnen hamnar nån annanstans..



HEhe okej, men kunde inte linda sånt där?

2010-09-16 @ 22:31:18
URL: http://jannu.babyblogg.se
Postat av: babyeggi.blogspot.com

ooh nu ´blev ja nyfiken, va e det för ställe du gillar på söder? jag trivs nmligen bra på söder.. kan man dansa där också el ä-r det bara bar? ja patriia är väl roligt,, men inte för ofta hehe :) vad hämder i helgen då?

2010-09-17 @ 08:59:48
URL: http://babyeggi.blogspot.com
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Du verkar ha haft en mysig dag iallafall , :)

2010-09-17 @ 09:16:43
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

åh men tack , :) allt bra med dig idag?

2010-09-17 @ 10:01:21
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0