Fixa trixa

Jag klippte gräset på vår lilla plätt och rensade ogräs och fixade till stenarna vid vår lilla mur så nu ser det lite snyggare ut. Skulle klippa till häcken men föreningen har ingen häcksax så det får vänta, om det ens blir av alls :P

Sen så kom Jenny till Huddinge så mötte henne och barnen där. Vi gick lite affärer och sen tog vi en fika på mitt jobb. Det var så trångt på de andra fiken så då är Donken perfa, man vet vad man får :)
Dennis var på väg hem när vi var klara så han hämtade upp mig i centrum. Han fixar på balkonge nu och jag bara latar mig i soffan, skäms.
Ska börja fixa mat snart och städa lite i köket tänkte jag. Det blir kyckling med currysås och ris.

Vad ska ni äta till middag idag?

Kommentarer
Postat av: Isabella

shiiit 14 tusenkr för en service?!

Vi betalade 1300 kr för våran service.

ja inte är dte billigt med bil. men som sagt en frihet!

2010-09-09 @ 22:28:51
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/
Postat av: carro o millie

nä vi är inte gifta.. och med en här farten lär vi aldrig blir haha nej då.. har väl lite planer påd et.. men vi får se..

vi flyttar till salem :)

2010-09-10 @ 11:06:21
URL: http://babyeggi.blogspot.com
Postat av: carro o millie

nää vi bodde i tullinge förut.. nu blir det hus i salem. Ni bor i huddinge , bostadsrätt? med uteplats eller? trivs du?

Annars d några roliga planer närmsta tiden?

2010-09-10 @ 22:12:46
URL: http://babyeggi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0