Fy Erika!

Dålig uppdatering här känner jag men det blir så ibland.

Hade riktigt roligt i lördags med Sussu :) Vi var på Patricia och Jerry och Nico kom dit sen lite senare. Hade aldrig var där men det var riktigt kul. Synd bara för labyrintgångarna och att det är så ojämt golv överallt. Det blev ett byta från klackar till lågskor ganska fort :P

Dennis kom hem från GBG vid 17 tiden så vi mös bara resten av kvällen.
Annars har det väl inte hänt så mycket spännande förrutom Gisslandramat igår på banken i Huddinge Centrum. Dom stängde av halva centrum pga det men vi är helt på andra sidan så vi påverkades inte av det förutom att butikernas anställda kom till oss och fikade/åt eftersom dom blev utrymda.
Sjukt obegagligt men dom lyckades få ut all personal fysiskt oskadda och sköt förövaren så att han togs till sjukhus. Förstå att någonsin vara med om något liknande. Det kan inte vara llätt att komma tillbaka till jobbet igen.

Nu ska jag äta frukost och duscha för att sen åka till centrum och möta Lollo. Hon ska hjälpa mig att plugga ingör teoriprovet :) Sen vid 15 ska jag ut och köra med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0