KÖRKORT!

Wiiihoo! För i fredags tog jag faktiskt körkort :) Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket och det trodde jag ALDRIG att jag skulle fixa. Vissa av frågorna på teorin hade jag iiiingen aning om vad svaret kunde vara så då ska man vara glad över att man får alternativ även om det ibland inte kan hjälpa en så mycket heller :P
Efter teorin åkte jag vidare till Farsta för att köra upp. Gick runt med ett leende hela tiden och folk tittade lite knasigt på mig och undrade väl vad det jag var så jäkla happy om.
Trodde såklart att jag hade missat uppkörningen men damen sa att det blev godkänt när vi var tillbaka och det första jag säger är TACK.
Det är fortfarande overkligt när jag tänker på att jag får köra själv.
Åkte hem och hämtade bilen sen plockade jag upp Lollo och Lucas så åkte vi till SKHLM en sväng bara för att.

På lördagen åkte vi tillsammans med Lollo, Jesper och barnen till Hammarby sjöstad för att kolla lite där i affärerna sen på kvällen så bjöds det på middag och vid hos Jenny och Joni.
Vi bestämde oss för att spela Monopol och att avbryta om det blev att vi spelade i flera timmar men icke. Vi spelade tills det var slut och jag vann genom att ha alla gator tillslut och tyyyp alla pengar för att dom andra konkade och inte hade råd att gå på mina gator. Mohahah. Har aldrig lyckats vinna så grovt.
Det var en lyckad kväll så tack Jenny för maten och vinet. Det slank ner några glas nunna ;)

Idag vaknade jag och Dennis vid 10 och hamnade i soffan för att sedan bli våldgästade av Lollo, Jesper och barnen :) Dom hade med sig kakor så det blev fika och sen gjorde jag lite lunch.
Skulle vart ledig idag men en tjej på jobbet var sjuk så åkte in och stängde och det blir ändrat imorn med att jag stänger för att hon är sjuk imorn med.

Har betalat räkningar nu så det är dags för mig att lägga mig och mysa med Dennis.
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du e så himla duktig!!!

2010-09-27 @ 07:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0