Lördag.

Det var jätte trevligt igår i Skärholmen och träffa Sarah igen och hennes lilla Wilmer. Han var riktigt söt den lillen. Vi åt lunch tillsammans allihopa sen började vi vandra runt i affärer lite.
Köpte lite smått och gott hem som nya grytlappar, en tablett att ha som duk på vardagsrumsbordet och en plast lök som man har löken i så att den inte luktar :)
Hittade såklart något åt mig själv också så det blev en munkjacka från HM's barnavdelning men Hello Kitty på ;) Och en svart kort jacka i manchester.

Det är mycket Hello Kitty nu men ack vad jag tycker att allt med katten på är fint. Lagom gulligt!!

Idag jobbade jag till halv sju sen gick jag och handlade innan jag åkte hem för att parkera min på soffan med chips, dip och tända ljus.
Dennis är med sina killkompisar och hänger, dom skulle ut en sväng också tror jag. Lite skönt att bara ta det lugnt ändå alldeles själv.

Men märkte nu att klockan är alldeles för mycket för mig jag öppnar imorn! Måste tvätta jobb byxorna sen ska jag sova.

Gonatt gott folk och hoppas att ni har en toppenhelg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0