Tittuuut en snabbis!

Har kommit hem för en liten stund sen efter att ha jobbat och sen vart en sväng hos Jesper och Lollo för att möta upp min karl som hängde där :) Dom hade gjort smörgåstårta så fick smaka på den och den var sjukt god. Det är nånting som är alldeles för undersakttat och görs ofta bara vid kalas och andra bjudningar men mums!

Var hos tatueraren igår och gjorde det sista på ryggen vilket inte var mycket alls men det blev så mycket bättre :) Det ser mer ut som 1 tatuering nu även om övre delen är gjord på ett sätt och undre på ett annat. Lollo följde ju med som sällskap och det slutade med att vi gick och åt sen var det hennes tur att sätta sig under nålen ;) Hennes tatuering blev jätte fin. Alldeles lagom som första tatuering.

Imorn jobbar jag stägning sen på fredag är jag ledig. Då är det fika med Sarah och hennes lilla Wilmer och Jenny med mina gudbarn :)

Nu ska det snart sovas massor jag är jätte jätte trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0