Chillmode

Igår var det Dennis födelsedag!!!
Jobbade från 8 till 13 sen var det fullrulle med massa fika och massor med gäster som kom och hälsade på. Det är stressigt på ett sätt men ändå helt underbart att alla är under samma tak. Älsklingen blev jätte glad över sina presenter och lite chockad över att han fick sin Police klocka som han minsann har suktat efter. Det är såklart att han får det han vill ha min baby!

Idag jobbade jag också 8-17 så jag kom hem för inte så länge sedan, vi har hunnit äta middag och snart är det dags för mys i soffan.
Dennis pappa och lillebror åker hem imorgon på morgonen. Det har vart riktigt kul att ha dom här men inte blir det en lugn stund med Tristan i närheten :) Förutom när han sover såklart. Han sa för en stund sen när sängen bäddades att han minsann inte ska sova än, nähe, så lillkillen som ligger och sover sött nu var inte alls trött ;)

La in min semesteransökan nyss också, det är först till kvarn som gäller och vi vet redan när vi vill ha semester så varför inte. Sen har vi även tänkt åka ner till GBG på påskhelgen. Då har det förhoppningsvis hunnit bli lite varmare, kanske, eller? haha!

Nu ger jag upp. För jag vill mysa i soffan med min älskade.


Kommentarer
Postat av: Ella

Tack så mycket Erika. Va glad jag blir :)

Haha ja jag märkte att du var borta helt plötsligt. Men du skulle ju ha kalas hemma så jag förstod att du hade lite brottom hem ;)



Roligt att ni ska åka bort på påsken. Är det någon ni känner som bor i GBG?

2011-01-31 @ 23:00:43
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0