Soffan

Jag slapp den inatt iallafall för nu hade jag tagit Dennis hostmedicin som smakar helvete men är mycket starkare. Men igår natt så gick jag och la mig på soffan vid 2 tiden på natten för att jag väckte Dennis när jag hostade.
Stänger idag med och kommer att promenera hem för så roligt var det inte att vänta på bussen i 40minuter. Var helt säker på att den skulle gå hel och halv som vanligt men då gick den bara halv.

Nu måste jag duscha så att jag vaknar till liv. Jag blir helt knasig av att stänga.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha, ja det är det, fast området heter Akvarellen :P Men det var en jäkla bra gissning ;)

2011-01-19 @ 12:23:46
URL: http://pieceoflouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0