Verry trevlig evening igår

Vi sov över i Strängnäs när vi ändå åkte dit så på dagen igår så åkte vi med till Sagostigen i Malmköping. Ingen riktigt hit för oss då men Dennis lillebror tyckte att det var jätte roligt. Så några timmar fördrevs där.
När vi åkte hem stannade vi vid ICA Maxi och handlade hem massa mat och bjöd över L&J med barn till oss för grillning.
Vi klarade oss inte utan regn men vi hann äta innan det öste ner igen. Så efterätten åts på balkongen. Klockan tickade på och vi hade fortfarande trevligt men barnen började bli trötta så vi åkte på "efterfest" hos L&J.
Vi tog med oss brädspelet "Med andra ord" och spelade det några vändor och det är fan ett av dom roligaste spelen jag spelat. Det passar dom flesta och man kan vara många som spelar det tillsammans. Köp det om ni behöver ett sällskapsspel att ha hemma.

Mys på balkongen

Så idag var jag beredd på att vara uppe och sola på morgonen men när det är 16grader och moln så är inte det så tilltalande. Vi slog helt enkelt på 2:a Twilight filmen och har nu till kvällen köpt den 3:e.
Tycker inte att det är dom bästa filmerna jag sett för jag irriterar mig tillexempel på att saker och ting i filmerna händer under en kort tid och sen är filmen slut. Som om filmen utspelar sig under 1v tid och då är dom jätte kära. Men tror att Twilight filmerna är såna filmen man bara ska ha sett.
Får se om vi orkar se den 3:e filmen nu ikväll efter fotbollsmatchen mellan Sverige- Japan.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

say whoooot? Har du vågat se Twilight nu? (:

2011-07-13 @ 22:44:21
URL: http://jannu.babyblogg.se
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

"Med andra ord" är sååå roligt :)

2011-07-15 @ 02:32:28
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0