Denna perioden på året!

Suck!
Det är den perioden på året då alla är sjuka känns det som. Dennis har ont i halsen så det är väl bara en tidsfråga innan han är ordentligt sjuk sen är det väl min tur :( Hoppas inte.
Imorse när jag åkte till jobbet var det -7 grader ute. Fy fan kände jag bara och tog på mig vinterjacka och tjock strumpor. När jag sen går hem är det +3 grader och jag känner mig lite som ett fån som har på mig vinterjackan.
Var inte den enda som hade det när jag kollade lite på folk i centrum och det är skönt att verkligen vara garanterad värme men det är så stor skillnad på graderna att det blir förvirrande.

Längtar tills det är varmt ute så att man alltid kan ha tygskor jeans och linnen :)!

Kommentarer
Postat av: Ella

Tack så mycket :)

Jag längtar också efter sommaren när man kan slänga på sig en tjocktröja på kvällen och bara dra ut.. Men sommaren kommer så småning om :)

2011-03-31 @ 22:20:03
URL: http://mammaellas.blogg.se/
Postat av: marina

va har hon?har inte kollat så mkt på bigbrother i veckan..men kanske tar mig en titt ikväll:p

2011-04-01 @ 07:26:08
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0