Woopsie

Skulle precis gå och lägga mig igår och kollade lite i min almanacka och såg att idag är det minsann möte på eftermiddagen. Hoppsan hejsan kände jag med tanke på att jag helt har glömt att maila över protokollet till skiftledarna.
Kollade nu på morgonen att den var färdig skriven iallafall och det var tur det.
Jobbar 10-19 idag med och det är helt okej att jobba den tiden. Lite sovmorgon och inte allt för sent på kvällen. Man kan däremot inte slinka in på HM innan eller efter jobbet för det har inte öppet då. Surt deluxe!
Now Im off!
Prag med mamma och syrran. Vill åka en weekend till nån stad i Europa igen, det är så mysigt. I sommar med Dennis kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0