Dåligt Erika, Dåligt!

Har vart riktigt usel på att uppdatera men har väl inte riktigt haft något att uppdatera. Valborg var lugn men det är alltid kul att träffa mina älskade gudbarn.

Det känns som att sommaren äntligen är här och ingen är nog gladare än jag. Jag är inte gjord för vinterhalvåret. Hade jag kunnat hade jag flytt Sverige för att typ flytta till Thailand, haha.
Så försöker njuta av vädret men har jobbat fredag, lördag, söndag och idag. Jobbar imorgon med men är ledig på onsdag så då ska jag minsann vara ute.

Nu fortsätter BB, somnade nämligen i nån reklam igår så måste se det idag. (Lite skönt att Katta är ute nu )

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

jo mamma gissade att det nog var migrän som spökade

2011-05-10 @ 08:45:45
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: carro

jag är nog lika glad som du över att sommaren är snart här! :D

2011-05-13 @ 17:49:20
URL: http://www.carolita.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0