Sovmorgon eller?

Hade ställt klockan på halv nio idag ifall jag skulle sova längre men låg och vred mig ett tag i sängen innan jag kollade på klockan 07.03 då var jag pigg.
Det är iof skönt att man har sovit klart men jag jobbar till 20 idag så lär väl börja gäspa vid 17 kanske :P
Imorn jobbar jag 11-14, min sista dag och vid 15 går tåget till Göteborg. Jag och Dennis åker dit över helgen för att träffa hans pappa och hans småbröder.

Måste få i mig lite frukost nu innan jag hungrar ihjäl. Kram!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Just ja das last day (: Spännande! Have fun i Gbg! (: ..Sen så vill jag att vi ses (:

2011-09-29 @ 10:46:43
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0